تخته موم دوز | چوبی

80,000 تومان

  • وزن سبک
  • قیمت مناسب
  • ساخته شده از چوب با کیفیت ایرانی
  • دارای پایه
  • ابعاد استاندارد
  • سطح صاف و بدون موج

 

شناسه محصول: 10026 دسته: , برچسب:

توضیحات

تخته موم دور چوبی

همانطور که می دانیم موم یکی از تولیدات زنبورعسل است. به نوعی می توان گفت زنبورعسل خانه و کاشانه خود را از موم می سازد. نوزادان درون این ماده رشد و نمو می کنند، عسل طبیعی و گرده گل درون موم ذخیره سازی می گردد، ملکه داخل همین ماده تخم گذاری می کند و …
پس موم برای چرخه زندگی زنبورعسل حرف اول را می زند. در امر زنبورداری نیز زنبوردار نیازمند است که با اضافه کردن برگه موم به داخل کندو های خویش، به مدیریت صحیح و انجام سایر امور بپردازد. حال برای اضافه کردن برگه موم به داخل کندو نیازمند ابزاز و لوازم خاصی هستیم، یکی از این وسایل تخته موم دوز چوبی می باشد.

معرفی تخته موم دوز چوبی :

تخته موم دوز چوبی از جنس چوب با کیفیت ایرانی می باشد و ابعاد این وسیله کاملا استاندارد بوده و مطابق با ابعاد برگه موم است. از این تخته برای اتصال برگه موم به قاب زنبورداری استفاده نمایید. سطح صاف این تخته مانع از ایجاد آسیب به روی برگه موم خواهد شد.
وزن تخته موم دوز چوبی بسیار سبک بوده لزا کار با آن بسیار سهل و آسان است. ابعاد این وسیله ۴۰ در ۲۳ در ۳/۵ سانتی متر است که به خوبی تمامی سطح برگه موم و قاب را پوشش می دهد. در زیر این تخته دو عدد پایه قرار گرفته که استحکام و ثبات آن را تضمین می نماید. قیمت تخته موم دوز چوبی با توجه به کیفیت و ساخت آن بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی برای زنبورداران محترم در سراسر کشور عزیزمان ایران است.

نحوه کار با تخته موم دوز چوبی :

پس از سیم کشی قاب زنبورعسل به صورت صحیح یک عدد برگه موم استاندارد را بروی قاب مذکور قرار می دهیم. نحوه قرار گیری باید به گونه ای باشد که دو وجه سیم در یک طرف برگه موم قرار گیرد و یک وجه سیم در طرف دیگر. حال یا یک دستمال خیس سطح تخته موم دوز چوبی را مرطوب می کنیم، این کار برای جلوگیری از چسبیدن سطح موم به سطح چوبی است. حالا با یک عدد موم دوز دستی که قبلا به میزانی سطح فلزی و برنجی آن گرم شده باشد ( به وسیله آب جوش یا به وسیله حرارت مستقیم ) بر روی سیم ها می کشیم به گونه ای که سیم مذکور به داخل موم فرو رود. میزان فشار دست باید به حدی باشد که باعث نصف شدن برگه موم نگردد.
توجه باید شود که قبل از انجام این کار برگه موم حتما در داخل شیار بالایی قاب قرار گرفته باشد. پس از اتصال سیم ها به وسیله موم دوز دستی با قوری موم ریز که قبلا مقداری موم در آن گرم شده و به حالت مایع در آمده است به آرامی و با حوصله بر روی شیار بالایی که برگه موم را در آن قرار دادیم می ریزیم. حال قاب شما آماده است و توانایی تحمل چندین کیلو وزن عسل و جمعیت زنبوران را دارد.

مزایای استفاده از تخته موم دوز چوبی :

🟤 وزن سبک
🟤 قیمت مناسب
🟤 ساخته شده از چوب با کیفیت ایرانی
🟤 دارای پایه
🟤 ابعاد استاندارد
🟤 سطح صاف و بدون موج

دیگر اقلام مرتبط با این محصول :

تخته موم دوز پلاستیکی
موم دوز دستی
ترانس موم دوز

ختم کلام این که :

موم یکی از تولیدات مهم زنبورعسل در صنعت زنبورداری می باشد. رشد و نمو لارو ها و نوزادان، تخم گذاری ملکه، ذخیره سازی عسل و گرده گل و ..‌ همگی با استفاده از موم صورت می گیرد. در زنبورداری برای اضافه کردن موم به کندو از برگه های لایه لایه شده استفاده می شود. حال برای اتصال این برگه ها به قاب از لوازم متعددی همچون تخته موم دوز چوبی استفاده می گردد.
شما عزیزان زنبوردار می توانید برای سفارش و خرید تخته موم دوز چوبی به سایت فروشگاه اینترنتی شهنای مراجعه کرده و آن را در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنید.

سفارش آسان = ارسال سریع

مهم:جهت اطلاع از نحوه ارسال اجناس اینجا کلیک کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 0.530 کیلوگرم
ابعاد 40 × 23 × 3.5 سانتیمتر
ساخت

ایران

جنس بدنه

چوب

ویژگی ها

وزن سبک
قیمت مناسب
ساخته شده از چوب با کیفیت ایرانی
دارای پایه
ابعاد استاندارد
سطح صاف و بدون موج

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تخته موم دوز | چوبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

keyboard_arrow_up