فیکسر قاب هفت گوهر

850 تومان

  • فیکس کردن قاب ها در سریع ترین زمان
  • کمترین آسیب و تلفات
  • کوچ آسان
شناسه محصول: 3018 دسته: , برچسب:

توضیحات

فیکسر قاب هفت گوهر

زنبورداری از شغل های بسیار شیرین و دلچسب در اقصی نقاط ایران می باشد. بودن در طبیعت و دور از هیاهوی شهر و حتی گاه دور بودن از بسیار انسان های سمی از مزایای ارزنده این شغل شریف است. اما این شغل و صنعت نیز دارای سختی ها و دشواری های خاص خود می باشد. مهمترین بخش کاری یه زنبوردار کوچ زنبورستان به نقاط ، شهر ها و مراتع دیگر است. چنانچه در کوچ برای زنبوردار یا خودروی حمل کننده کندو ها اتفاق جاده ای یا … بیفتد، لطمات و خسارت های جبران ناپذیری به وجود خواهد آورد. استفاده از فیکسر قاب هفت گوهر مورد مناسبی برای زنبورداران در هنگام کوچ است.

معرفی فیکسر قاب هفت گوهر:

گاه به هنگام کوچ و انتقال کندو ها به مناطق و مراتع دیگر در صنعت زنبورداری اتفاق می افتد که ضربات و تکان های شدید و ناگهانی در زمان جابجایی به کندو وارد شود که همین امر موجب آسیب رسیدن و یا حتی عصبی شدن زنبورعسل می گردد. این تکانه حتی می تواند باعث له شدن و آسیب رسیدن به ملکه کلونی نیز گردد.
این محصول از جنس پلاستیک بادوام و نسبتا نرم می باشد و زنبوردار می تواند برای سال های متمادی از آن استفاده نماید. فیکسر قاب هفت گوهر توسط شرکت هفت گوهر طراحی و تولید شده و توسط آنان مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفته است.
از این محصول می توانید هنگام کوچ استفاده کنید. گاهی اتفاق می افتد که در اثر تکان های شدید و ضربات در هنگام جابجایی به ملکه کندو آسیب رسد یا بین قاب ها له شود. اما با استفاده از این محصول قاب ها نسبت به یکدیگر کاملا کیپ شده و هیچ حرکتی بین آنان و ضربه ای مشاهده نخواهد شد. (همانند پا دری برای نگه داشتن در)

قیمت فیکسر قاب هفت گوهر با توجه به کیفیت و کارایی آن بسیار مقرون بصرفه و اقتصادی و همچنین کاربردی برای زنبورداران عزیز کشورمان ایران است. همانطور که در بالا یاد شد جنس این وسیله از پلاستیک با کیفیت در عین حال انعطاف پذیر است. در فشار زیاد نمی شکند. فیکسر قاب هفت گوهر یک وسیله ساده و در عین حال بسیار کاربردی و موثر برای زنبورداران است. این وسیله ساده از آسیب رسی به قاب ها، شفیره ها و زنبور های شما در حال کوچ از نقطه ای به نقطه دیگر جلوگیری می کند

محاسن استفاده از فیکسر قاب:

✔️ قیمت ارزان و به صرفه
✔️ بادوام
✔️ استفاده آسان
✔️ کیپ شدن قاب ها به هم زمان کوچ
✔️ جنس پلاستیکی آن و استفاده چندین و چند باره
و …

لوازم مرتبط با فیکسر قاب هفت گوهر:

قاب چوبی بلند هفت گوهر
قاب چوبی کوتاه هفت گوهر
قاب چوبی بلند مونتاژ نشده هفت گوهر
قاب چوبی کوتاه مونتاژ نشده هفت گوهر
طبق رنگ شده هفت گوهر

ختم کلام این که:

فیکسر قاب هفت گوهر وسیله ای ضروری برای زنبورداران و کیپ کردن قاب ها به یکدیگر داخل کندو می باشد و همین وسیله ارزان و کوچک می تواند باعث جلوگیری از خسارت های شدید به زنبورستان و زنبوردار گردد. ضرر هایی مثل چپه شدن کندو، متلاشی شدن کلونی، له شدن ملکه و آسیب رسیدن به آن و … شود. زنبورداران در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران می توانید با استفاده از فروشگاه اینترنتی شهنای این محصول (فیکسر قاب هفت گوهر) را در اسرع وقت تهیه و آماده نمایید.

سفارش آسان= ارسال سریع

مهم:جهت اطلاع از نحوه ارسال اجناس اینجا کلیک کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 0.009 کیلوگرم
ابعاد 8.5 × 1.7 × 0.6 سانتیمتر
برند

هفت گوهر

ساخت

ایران

جنس بدنه

پلاستیک

ویژگی ها

چفت کردن قاب ها در سریع ترین زمان
کمترین آسیب و تلفات
کوچ آسان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فیکسر قاب هفت گوهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

keyboard_arrow_up